CONSULTANCY

Concepten

Is uw huidige concept voor de gast wel duidelijk genoeg, en komt dit ook in de kaart tot de juiste uiting?
Of heeft u een idee voor een nieuw horeca concept maar wilt u eens sparren?
Laat uw gedachten eens gaan en denk eens buiten de hokjes door onafhankelijk advies.
Misschien hoeft u het wiel niet opnieuw uit te vinden, en is er meer mogelijk dan u denkt.

Foodcost

Welke marges worden er gehaald, en hoe berekenen we dit?
Zien we geen zaken over het hoofd en rekenen we wel correct de volledige inkoop.
In hoeverre speelt de juiste portionering hierin een rol?
Zijn de verhoudingen niet zoek, en prijzen we ons niet uit de markt?
Kunnen de leveranciers ook een rol spelen door mee te denken met de chef, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
Zijn er gepaste alternatieven om creatief met de inkoop om te gaan of kunnen we zaken in de menu kaart wegwerken.

Leveranciers

Voldoen de huidige leveranciers aan het beoogde niveau?
Kunnen zij ook voldoen aan de service, wat ons op langere termijn misschien minder kopzorgen oplevert, of kijken we uitsluitend naar de prijs.
Speelt een eerlijke, natuurlijk verantwoorde inkoop een belangrijke rol? Of juist een regionale inslag, of kijken we wederom uitsluitend naar de prijs.
Producten kunnen we op deze manier nog eens goed tegen het licht houden, om de juiste kwaliteit en uitstraling te hebben.


De Lindenhoff
Hanos
Schmidt zeevis
House of caviar

Masterclasses

Voor professionele masterclasses van klassiek Frans tot aan de Aziatische keuken, van bijzondere vissen tot een half rund, van product tot bereiding, voor jonge chefs of een vrienden kookclub?
Hierin zijn de mogelijkheden teveel om op te noemen.

Interim

Valt er een belangrijke leidinggevende schakel uit u keukenbrigade en zit u (even)ernstig omhoog?
Wellicht kunnen we uw omzet en kwaliteit behouden door hier op in te spelen en een passend alternatief voor korte of langere tijd te bieden.